Impressie Chiang Rai (deel 1 – bergvolkeren)

Ondertussen zijn we weeral enkele dagen te gast in Chiang Rai in het noorden van Thailand.

Ik val waarschijnlijk in herhaling als ik zeg onze tweede thuis maar ik kan er ook niet aan doen dat het zo wel voelt.  We hebben hier weer een fantastisch leuk verblijf in homestay Pinara en samen met Marc hebben we weer een fantastisch Unseen Chiang Rai ontdekt omdat foto’s veel meer zeggen dan woorden ga ik voor dit gedeelte gewoon de foto’s laten spreken.

Ik hoop dat jullie hier evenveel van kunnen genieten dan dat wij hier ter plaatse hebben gedaan.  Bedankt Marc om ons mee op ontdekking te nemen.

dscn0521

dscn0647

dsc_0050

dscn0657

dsc_0025

dsc_0074

dsc_0072

Geef een reactie

