Anekdote 1

Als we via Düsseldorf reizen maken we steeds gebruik van dezelfde parkeerservice, waar ze je auto aan de luchthaven komen ophalen. Volgens de instructies mag je pas bellen als je effectief aan de luchthaven aankomt. Nu waren we er reeds 20 minuten voor afgesproken tijd, dus eerst even bellen. Het zou 10 minuten duren voordat ze er waren.

Het probleem is dus dat het een zone is waar je niet mag parkeren, enkel laden en lossen en niet langdurig stilstaan. Dus maar een plaatsje gekozen waar niet te veel parkeerwachters stonden. Koffers uitgeladen, foto’s van de auto genomen (je weet maar nooit) en dan maar wachten.

Komen er 3 parkeerwachters onze kant op, 1 aan onze kant van de straat, 2 aan de andere kant. Ik dacht nu gaan we het krijgen. Juist aan onze auto steekt de parkeerwachter van onze kant over en gaat naar zijn 2 collega’s, ik dacht oef ..,

Dan zie ik 1 van die 2 andere naar onze auto kijken en zie hem naar zijn collega kijken (zo van, waarom zeg jij niets tegen hen?). Hij steekt de straat over, zo van dan zal ik het wel doen. Ik dacht nu gaan we het krijgen …

Hij komt naar mij en zegt iets in het Duits (wat ik dus niet versta) maar ik kan er net iets van opmaken dat we de koffer moeten open maken. Ik dacht nog, zien we er misschien als terroristen uit? Zit er misschien een bom in de auto?

Wat blijkt, hij vond het wel een mooie auto en wilde er misschien zelf 1 kopen en wou gewoon graag weten hoe groot de koffer was …. 😂😂😂😂😂

Na nog wat grapjes maken (met Heidi want die spreekt wat Duits) gingen ze gewoon verder en was het gevaar geweken. 2 minuten later kwamen ze onze auto ophalen en is het zoals elk jaar te hopen dat ze hem na ons verlof ook terugbrengen😜

Plaats een reactie